+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Lázně Hotel Vráž - ZÁMEK Recenzie

Hodnotenie hotela

89%
Veľmi dobré

podľa 697 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    91%
  • Vybavenie

    91%
  • Komfort

    87%
  • Pomer cena/kvalita

    85%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Ivan Loew

jednotlivec, 9.3.2019

Čeština

  • Celkové hodnotenie
0 %
  • Tento dotazník jsem vyplnil včera v zámku a zanechal dle instrukcí na pokoji!¨ Loew

Personál
0
Služby
0
Čistota
0
Komfort
0
Hodnota/peniaze
0

Hana Ekrtová

starší pár, 6.9.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
0 %
  • Krásné prostředí, hotel - zámek na jedničku, upravený park. Škoda jen, že nejsou udržované venkovní kulečníky, ohniště. Tqam zapracoval zub času. Procedury - vodoléčby postrádají více soukromí a především vybavenost ručníky. Je nutné si nosit pokojové. S tím jsme se ještě nesetkali. Skvělé masáže.Výborná kuchyně. Celkově pozitiva převýšila negativa.

Personál
0
Služby
0
Čistota
0
Komfort
0
Hodnota/peniaze
0

Lubomír Novák

starší pár, 24.9.2013

Pardubický kraj

  • Celkové hodnotenie
38 %
  • velmi dobré jednání personálu rehabilitačního centra (balneo a masáž)

  • organizačně nezvládnuté zabezpečení stravování, průměrná kvalita jídel, neochotný personál v jídelně

Personál
4
Služby
3
Čistota
7
Komfort
3
Hodnota/peniaze
2

Věra Schlesingerová

jednotlivec, 13.6.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
40 %
  • moc sympatická a velice ochotná, hodná, vždy usměvavá servírka Maruška!!!!!! nabídka výměny chůze s holemi za jinou proceduru ve stejné cenové úrovni

  • zastaralé, špinavé, plesnivé veškeré s vodou spojené procedury koberce, podlahy vrzající, nedoléhající okna, značně špinavá, záclony utržené ze závěsu, na malbě fleky po zabitém hmyzu? křeslo vyvrácené, na zaplaceném parkovacím místě nám stálo jiné auto.

Personál
10
Služby
5
Čistota
1
Komfort
3
Hodnota/peniaze
1

Marie Jiroušová

jednotlivec, 10.10.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
44 %
  • Krásný park Strava dobra rovněž obsluha

  • Nefungující topení nebylo možné sušit plavky a osusky Wc nízko umístěné spis pro děti nebo trpaslíky Velká vzdálenost od jídelny pokoje v patře bez vytahu

Personál
6
Služby
5
Čistota
5
Komfort
3
Hodnota/peniaze
3

Daniela Husáková

jednotlivec, 8.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
46 %
  • Ubytování v zámeckém hotelu bylo pěkné.

  • Bohužel přístup při procedurách byl značně hektický a nekoordinovaný. Doobjednání dalších procedur nemožný, personál neochotný a v úředních hodinách se vůbec na pracovišti nevyskytoval. S porovnáním s jinými lázeňskými zařízeními hodnotím jako nepříliš vyvedený pobyt. Stravování podprůměrné.

Personál
5
Služby
4
Čistota
6
Komfort
5
Hodnota/peniaze
3

Monika Dohnalová

starší pár, 3.12.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
46 %
  • Byly jsme v hotelu na pobytu "Víkendové snění na zámku". Plánování procedur je velmi nedostačující. Nejen, že se nás nikdo neptal na hodiny procedur (což bych u tohoto pobytu brala jako samozřejmost), ale s manželem jsme měli procedury každý jinde. Pokud je takovýto pobyt pro páry, měl by hotel přihlížet na to, že jsou tam páry SPOLU, a ne aby se viděli až odpoledne po procedurách. Procedury začali cca od 7,30-8 hodin, nestihli jsme se ani nasnídat. Když jsme se chtěli domluvit na jinou hodinu, nikdo se s námi nechtěl moc bavit. Pro tento pobyt bych předpokládala, že budou procedury cca od 9,30 hodin, aby si pár opravdu pobyt užil. Velmi uvažujeme, zda pojedeme příští rok, jelikož se od minulého roku v hotelu hodně věcí zhoršilo. A zklamáni jsme nebyli jen my s manželem.

  • pěkné prostředí dobrá kuchyně některé servírky byly ochotné a příjemné

  • - velmi špatné plánování procedur pro páry, v případě námitek/domluvení jiného času, se s námi nikdo moc nechtěl bavit

Personál
6
Služby
3
Čistota
6
Komfort
5
Hodnota/peniaze
3

Petr Žourek

starší pár, 10.8.2022

Zlínský kraj

  • Celkové hodnotenie
48 %
  • Velmi ochotný personál při léčebných procedurách.

  • Naprosto tristní obsluha v restauraci zámku Vráž. Pouze jeden příklad za všechny: ani po hodině čekání jsme se nedočkali obsluhy restaurace s dotazem zda nemáme nějaké přání. V dalších dnech jsme již nenašli odvahu jakákoli přání zde vznášet. Hotelový pokoj neklimatizovaný pod střechou s teplotou pokoje v noci přes 27 st. C. téměř po celou dobu pobytu. Vzhledem k typu pobytu, ceně a letopočtu (21 století) bez jakéhokoli dalšího komentáře.

Personál
4
Služby
6
Čistota
10
Komfort
2
Hodnota/peniaze
2

Anonym

starší pár, 22.9.2014

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
48 %
  • Krásný, perfektně udržovaný přilehlý park.

  • Nabídka služeb zajímavá, realizace bez zájmu personálu. Absolutní nedostatek soukromí u vanových procedur. Zastaralý, nepraktický balneoprovoz.

Personál
6
Služby
6
Čistota
3
Komfort
5
Hodnota/peniaze
4

Ing. Martin Štejfa

jednotlivec, 7.7.2015

Čeština

  • Celkové hodnotenie
52 %
  • Lázeňské služby velmi dobré. Kvalita personálu - velmi ochotní, milí. Krásné, klidné prostředí (pokud zrovna neprobíhá svatba).

  • klidný lázeňský pobyt neodpovídal představě. Společné venkovní prostory byly pronajaté svatbě a nám nebyly přístupné. Přímo pod oknem nám do 2 hod, do rána hrála hlasitá hudba a veselili se svatebčané. Pokoj nemá klimatizaci a okno 40x60cm v letním počasí bylo nedostatečné. Pokojskou na výměnu prádla či ručníků jsme museli upozornit po 3 dnech pobytu. úklid za dobu pobytu - 4 dny neproběhl. Pravděpodobně vinou probíhající svatby bylo obtížné si cokoliv objednat, Nestíhala ani kuchyně ani obsluha. Také je obtížné si o víkendovém pobytu přiobjednat většinu doplňkových služeb.

Personál
7
Služby
6
Čistota
5
Komfort
3
Hodnota/peniaze
5

Anonym

starší pár, 10.4.2018

Vysočina kraj

  • Celkové hodnotenie
54 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
4
Čistota
6
Komfort
5
Hodnota/peniaze
4

Jana Schallerová

jednotlivec, 26.3.2018

Čeština

  • Celkové hodnotenie
54 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
5
Služby
5
Čistota
7
Komfort
5
Hodnota/peniaze
5

Anonym

jednotlivec, 22.8.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
56 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
4
Hodnota/peniaze
6

Radka

starší pár, 31.7.2020

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
56 %
  • Prostředí hezké, jídlo velmi dobré. Jídelna byla poněkud přeplněná, stoly byly poměrně malé a hodně natěsnané u sebe, což se mi zdá zvláště v dnešní době nevhodné. Ještě se nám nelíbilo, že malý venkovní bazén evidentně užívali i lidí z místní obce včětně malých dětí, i když dle nápisů byl určen pouze pro klienty lázní.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
4
Hodnota/peniaze
6

Běla Hejná

jednotlivec, 3.3.2015

Čeština

  • Celkové hodnotenie
58 %
  • Velmi vstřícný personál při sjednávání drobných úprav v rezervaci, přizpůsobení se individuálnímu požadavku klienta

  • poměrně rigidní doba nástupu a odhlášení

Personál
9
Služby
5
Čistota
5
Komfort
4
Hodnota/peniaze
6

Antonín Němec

starší pár, 13.8.2012

Pardubický kraj

  • Celkové hodnotenie
58 %
  • Hezké prostředí, nádherný park.

  • Způsob stravování. Malý časový prostor pro výdej jídel a malé stoly. 4 lidi u stolu se pořádně nevejdou a je potřeba se hodně uskromnit Na masážních vanách byla v rozích plíseň.

Personál
7
Služby
6
Čistota
5
Komfort
6
Hodnota/peniaze
5

Ida Ročňáková

skupina priateľov, 26.7.2010

Čeština

  • Celkové hodnotenie
58 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
7
Služby
5
Čistota
5
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Marie Čechová

starší pár, 11.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
60 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
5
Služby
7
Čistota
5
Komfort
7
Hodnota/peniaze
6

Otto Holubec

starší pár, 11.4.2015

Liberecký kraj

  • Celkové hodnotenie
60 %
  • velmi příjemný personál restaurace a procedur, výborná kuchyně

  • přístup recepčních ke klientům, špatná komunikace mezi hotelem a agenturou, špatný přístup k čistotě na pokoji ( ručníky a osušky)

Personál
7
Služby
6
Čistota
5
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

jana solarova

jednotlivec, 7.4.2015

Čeština

  • Celkové hodnotenie
60 %
  • Dobré

Personál
10
Služby
6
Čistota
6
Komfort
5
Hodnota/peniaze
3