+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Lázně Hotel Vráž - ZÁMEK Recenze

Hodnocení hotelu

89%
Velmi dobré

dle 697 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    91%
  • Vybavení

    91%
  • Pohodlí

    87%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Ivan Loew

jednotlivec, 9.3.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
0 %
  • Tento dotazník jsem vyplnil včera v zámku a zanechal dle instrukcí na pokoji!¨ Loew

Personál
0
Služby
0
Čistota
0
Pohodlí
0
Cena/kvalita
0

Hana Ekrtová

dospělý pár, 6.9.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
0 %
  • Krásné prostředí, hotel - zámek na jedničku, upravený park. Škoda jen, že nejsou udržované venkovní kulečníky, ohniště. Tqam zapracoval zub času. Procedury - vodoléčby postrádají více soukromí a především vybavenost ručníky. Je nutné si nosit pokojové. S tím jsme se ještě nesetkali. Skvělé masáže.Výborná kuchyně. Celkově pozitiva převýšila negativa.

Personál
0
Služby
0
Čistota
0
Pohodlí
0
Cena/kvalita
0

Lubomír Novák

dospělý pár, 24.9.2013

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
38 %
  • velmi dobré jednání personálu rehabilitačního centra (balneo a masáž)

  • organizačně nezvládnuté zabezpečení stravování, průměrná kvalita jídel, neochotný personál v jídelně

Personál
4
Služby
3
Čistota
7
Pohodlí
3
Cena/kvalita
2

Věra Schlesingerová

jednotlivec, 13.6.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
40 %
  • moc sympatická a velice ochotná, hodná, vždy usměvavá servírka Maruška!!!!!! nabídka výměny chůze s holemi za jinou proceduru ve stejné cenové úrovni

  • zastaralé, špinavé, plesnivé veškeré s vodou spojené procedury koberce, podlahy vrzající, nedoléhající okna, značně špinavá, záclony utržené ze závěsu, na malbě fleky po zabitém hmyzu? křeslo vyvrácené, na zaplaceném parkovacím místě nám stálo jiné auto.

Personál
10
Služby
5
Čistota
1
Pohodlí
3
Cena/kvalita
1

Marie Jiroušová

jednotlivec, 10.10.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
44 %
  • Krásný park Strava dobra rovněž obsluha

  • Nefungující topení nebylo možné sušit plavky a osusky Wc nízko umístěné spis pro děti nebo trpaslíky Velká vzdálenost od jídelny pokoje v patře bez vytahu

Personál
6
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
3
Cena/kvalita
3

Daniela Husáková

jednotlivec, 8.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
46 %
  • Ubytování v zámeckém hotelu bylo pěkné.

  • Bohužel přístup při procedurách byl značně hektický a nekoordinovaný. Doobjednání dalších procedur nemožný, personál neochotný a v úředních hodinách se vůbec na pracovišti nevyskytoval. S porovnáním s jinými lázeňskými zařízeními hodnotím jako nepříliš vyvedený pobyt. Stravování podprůměrné.

Personál
5
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
5
Cena/kvalita
3

Monika Dohnalová

dospělý pár, 3.12.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
46 %
  • Byly jsme v hotelu na pobytu "Víkendové snění na zámku". Plánování procedur je velmi nedostačující. Nejen, že se nás nikdo neptal na hodiny procedur (což bych u tohoto pobytu brala jako samozřejmost), ale s manželem jsme měli procedury každý jinde. Pokud je takovýto pobyt pro páry, měl by hotel přihlížet na to, že jsou tam páry SPOLU, a ne aby se viděli až odpoledne po procedurách. Procedury začali cca od 7,30-8 hodin, nestihli jsme se ani nasnídat. Když jsme se chtěli domluvit na jinou hodinu, nikdo se s námi nechtěl moc bavit. Pro tento pobyt bych předpokládala, že budou procedury cca od 9,30 hodin, aby si pár opravdu pobyt užil. Velmi uvažujeme, zda pojedeme příští rok, jelikož se od minulého roku v hotelu hodně věcí zhoršilo. A zklamáni jsme nebyli jen my s manželem.

  • pěkné prostředí dobrá kuchyně některé servírky byly ochotné a příjemné

  • - velmi špatné plánování procedur pro páry, v případě námitek/domluvení jiného času, se s námi nikdo moc nechtěl bavit

Personál
6
Služby
3
Čistota
6
Pohodlí
5
Cena/kvalita
3

Petr Žourek

dospělý pár, 10.8.2022

Zlínský kraj

  • Celkové hodnocení
48 %
  • Velmi ochotný personál při léčebných procedurách.

  • Naprosto tristní obsluha v restauraci zámku Vráž. Pouze jeden příklad za všechny: ani po hodině čekání jsme se nedočkali obsluhy restaurace s dotazem zda nemáme nějaké přání. V dalších dnech jsme již nenašli odvahu jakákoli přání zde vznášet. Hotelový pokoj neklimatizovaný pod střechou s teplotou pokoje v noci přes 27 st. C. téměř po celou dobu pobytu. Vzhledem k typu pobytu, ceně a letopočtu (21 století) bez jakéhokoli dalšího komentáře.

Personál
4
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

Anonym

dospělý pár, 22.9.2014

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
48 %
  • Krásný, perfektně udržovaný přilehlý park.

  • Nabídka služeb zajímavá, realizace bez zájmu personálu. Absolutní nedostatek soukromí u vanových procedur. Zastaralý, nepraktický balneoprovoz.

Personál
6
Služby
6
Čistota
3
Pohodlí
5
Cena/kvalita
4

Ing. Martin Štejfa

jednotlivec, 7.7.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Lázeňské služby velmi dobré. Kvalita personálu - velmi ochotní, milí. Krásné, klidné prostředí (pokud zrovna neprobíhá svatba).

  • klidný lázeňský pobyt neodpovídal představě. Společné venkovní prostory byly pronajaté svatbě a nám nebyly přístupné. Přímo pod oknem nám do 2 hod, do rána hrála hlasitá hudba a veselili se svatebčané. Pokoj nemá klimatizaci a okno 40x60cm v letním počasí bylo nedostatečné. Pokojskou na výměnu prádla či ručníků jsme museli upozornit po 3 dnech pobytu. úklid za dobu pobytu - 4 dny neproběhl. Pravděpodobně vinou probíhající svatby bylo obtížné si cokoliv objednat, Nestíhala ani kuchyně ani obsluha. Také je obtížné si o víkendovém pobytu přiobjednat většinu doplňkových služeb.

Personál
7
Služby
6
Čistota
5
Pohodlí
3
Cena/kvalita
5

Anonym

dospělý pár, 10.4.2018

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
54 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
5
Cena/kvalita
4

Jana Schallerová

jednotlivec, 26.3.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
54 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
5
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 22.8.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
56 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Radka

dospělý pár, 31.7.2020

Česká republika

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Prostředí hezké, jídlo velmi dobré. Jídelna byla poněkud přeplněná, stoly byly poměrně malé a hodně natěsnané u sebe, což se mi zdá zvláště v dnešní době nevhodné. Ještě se nám nelíbilo, že malý venkovní bazén evidentně užívali i lidí z místní obce včětně malých dětí, i když dle nápisů byl určen pouze pro klienty lázní.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Běla Hejná

jednotlivec, 3.3.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
58 %
  • Velmi vstřícný personál při sjednávání drobných úprav v rezervaci, přizpůsobení se individuálnímu požadavku klienta

  • poměrně rigidní doba nástupu a odhlášení

Personál
9
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Antonín Němec

dospělý pár, 13.8.2012

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
58 %
  • Hezké prostředí, nádherný park.

  • Způsob stravování. Malý časový prostor pro výdej jídel a malé stoly. 4 lidi u stolu se pořádně nevejdou a je potřeba se hodně uskromnit Na masážních vanách byla v rozích plíseň.

Personál
7
Služby
6
Čistota
5
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5

Ida Ročňáková

skupina přátel, 26.7.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
58 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Marie Čechová

dospělý pár, 11.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
7
Čistota
5
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Otto Holubec

dospělý pár, 11.4.2015

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
60 %
  • velmi příjemný personál restaurace a procedur, výborná kuchyně

  • přístup recepčních ke klientům, špatná komunikace mezi hotelem a agenturou, špatný přístup k čistotě na pokoji ( ručníky a osušky)

Personál
7
Služby
6
Čistota
5
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

jana solarova

jednotlivec, 7.4.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Dobré

Personál
10
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
5
Cena/kvalita
3